پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112090
دود خوش رقصي براي آمريکا به چشم ساده لوحان مي‌رود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1000

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه استان قم، آيت الله سيد احمد خاتمي ظهر امروز در تجمع اعتراض آميز نسبت به ساخت فيلم موهن درباره نبي مکرم اسلام که با حضور طلاب حوزه‌هاي علميه در مدرسه فيضيه قم برگزار شد، در ارتباط با ساخت فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اکرم عنوان کرد: از جمله موضوعاتي که در اين جريان وجود دارد و بايد به آن توجه شود اين است که کارگردان اين فيلم يک اسرائيلي - آمريکايي به نام سام باسيل است.

وي در ادامه در ارتباط با نقش اسرائيل و آمريکا در ساخت اين فيلم اظهار کرد: اين فرد به صراحت اعلام کرده که پنج ميليون دلار از 100 صهيونيست گرفته تا اين فيلم را بسازد. وي اين فيلم را در اواسط سال گذشته در کاليفرنياي آمريکا ساخته و به صورت محدود در برخي از مناطق به نمايش گذاشته است.

خاتمي انکارهاي رژيم صهيونيستي و آمريکا درباره ساخت اين فيلم را بي‌اساس دانست و گفت: بنابر شواهدي که ذکر شد، فيلم ساخته شده از طرفي اسرائيلي و از طرفي هم آمريکايي است.

عضو خبرگان رهبري در ادامه افزود: مهم اين است که آمريکايي‌ها به دست و پا افتاده و اين فيلم را غيرقابل قبول مي‌دانند، اگر شما راست مي‌گوييد که اين فيلم براي شما غير قابل قبول است، با سازنده آن برخورد کنيد.

وي زمينه‌هاي محاکمه اين کارگردان اسرائيلي - آمريکايي را فراهم دانست و ادامه داد: کارگردان اين فيلم خودش را تسليم پليس آمريکا کرده است، اگر آمريکايي‌ها اين فيلم را غير قابل قبول مي‌دانند، او را مجازات کنند تا ديگر اين اتفاق نيفتد.

امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: آنها در ارتباط با اين موضوع توجيه مي‌کنند که اينجا آزادي بيان است و ما نمي‌توانيم با اين آزادي مبارزه کرده و جلوي آن را بگيريم.

خاتمي ادعاي حمايت از آزادي بيان در آمريکا را دروغي بيش ندانست و خاطرنشان کرد: در کشورهاي شما کسي نمي‌تواند در ارتباط با هولوکاست حرف بزند چرا که به زندان‌هاي طولاني مدت محکوم مي‌شود، پس چطور شما از آزادي بيان صحبت مي‌کنيد؟

عضو خبرگان رهبري شعارهاي مردمي را ابزاري براي موفقيت آمريکايي‌ها دانست و عنوان کرد: واقعيت مطلب اين است که شما از تمام شعارهاي مردم پسند استفاده دروغين مي‌کنيد، شعار مبارزه با تروريسم را سر داده و به کشورها تجاوز کرده و مردم را به خاک و خون مي‌کشيد.

وي در ادامه اظهار کرد: شما اگر به اين شعارها پايبند هستيد، چرا تروريست به سوريه مي‌فرستيد؟ چرا از تروريست‌ها حمايت مي‌کنيد؟ به يک خانه شيعي در زينبيه حمله کرده و مرد و زن خانه را به همراه دختر و پسر جوانشان مي‌کشيد و سپس کودک سه ساله آنها را به دار مي‌کشيد.

خاتمي در ادامه اين اقدامات آمريکا و اسرائيل را ضربه‌اي محکم به خود آنها دانست و گفت: به لطف خدا موج نفرت جهانيان به سمت شما روانه شده است، تا ديروز فقط ايرانيان مرگ بر آمريکا مي‌گفتند، اما امروز همه جهان يک صدا نداي مرگ بر آمريکا سر مي‌دهند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اينکه تجمع بزرگ طلاب و روحانيون حوزه علميه حاوي پيام‌ها و نکات مهمي است، عنوان کرد: ما به عنوان سربازان و فداييان دين، اين جنايت را محکوم کرده و متهم رديف اول اين جنايت را آمريکا و رژيم صهيونيستي مي‌دانيم.

وي افزود: ما از همين جا به جهانيان اعلام مي‌کنيم که آمريکا و اسرائيل دشمنان رديف اول اسلام و مسلمين هستند.

خاتمي ارتباط با آمريکا را براي کشورهاي اسلامي مضر اعلام کرد و افزود: پيام تجمع امروز اين است که ما به دول اسلامي و برخي دولت‌هاي برآمده از دولت‌هاي اسلامي مي‌گوييم که آمريکا غير قابل اعتماد و دشمن اسلام است، به هر مقدار که به آن نزديک شويد، به همان مقدار از مردم خود فاصله خواهيد گرفت.

عضو خبرگان رهبري با اشاره به دورويي‌هاي برخي از مسئولان کشورهاي اسلامي عنوان کرد: دول اسلامي هر اندازه به اين دو رژيم نزديک شوند، به زوال خود نزديک‌تر شده‌اند.

وي خطاب به سران کشورهاي اسلامي گفت: صهيونيست‌ها و آمريکا را دشمن خود بدانيد؛ عزت اسلام در اين است که مقابل آنها بايستيد تا زماني که دماغ آنها را به خاک بماليد.

امام جمعه تهران مديريت موج جديد جهاني را بسيار مهم عنوان کرد و افزود: ما از تمام دلدادگان به اسلام و از فرهيختگان و نخبگان مجامع حوزوي و دانشگاهي سراسر جهان مي‌خواهيم اين موج مقدسي که براي ابراز تنفر از دشمنان اسلام و قرآن شکل گرفته را تا رسيدن به مرحله نهايي مديريت کنند.

خاتمي در ادامه گفت: مديريت اين موج به اين گونه است که آنقدر بايد فريادها پرخروش باشند که آنها بدانند ياراي مبارزه با اسلام را نداشته و ندارند.

عضو خبرگان رهبري در انتقاد به بعضي از مسئولان کشورهاي اسلامي که در اين زمينه ساده لوحي کرده‌اند، گفت: برخي از دولت‌ها ساده لوحي و ساده انديشي کردند و براي خوش رقصي نسبت به آمريکا، بيانيه دادند که ما در اين حادثه آمريکا را مقصر نمي‌دانيم.

وي افزود: شما چطور آمريکا را مقصر نمي‌دانيد در صورتي که اين فيلم در آمريکا ساخته شده است، مراقب باشيد چون دود اين ساده لوحي به چشم خود شما خواهد رفت.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: موضع ذلت آميز در شأن دولت‌هاي اسلامي نيست، متهم رديف اول اين جنايت آمريکا و اسرائيل هستند و اجتماع بزرگ مسلمانان بعد از نماز جمعه نشانه اقتدار اسلام و عزت طلبي مسلمانان است

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html